پایگاه تحلیلی - اطلاع رسانی عماریون

ما تا قیامت بر سر پیمان خود هستیم

پایگاه تحلیلی - اطلاع رسانی عماریون

ما تا قیامت بر سر پیمان خود هستیم

نزدیک‌ترین نماینده به شریف ملک‌زاده + سند

گروه استان‌ها- فارس: احمدرضا دستغیب نزدیک ترین نماینده مجلس به شریف ملک زاده، پس از بازداشت دبیرکل سابق شورای عالی ایرانیان می کوشد تا چهره دیگری را از خود به نمایش گذارد.

به گزارش رجانیوز، احمدرضا دستغیب که فرزند یکی از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری است، در دوران دانشجویی‌اش در دانشگاه آزاد اصفهان و شیراز نماینده عبدالله جاسبی در این دانشگاه ها بود و هم‌زمان شریف ملک زاده نیز ریاست مرکز اطلاع رسانی دانشگاه آزاد را بر عهده داشت. او در ابتدای مجلس هشتم و همزمان با معاونت گردشگری ملک زاده، ریاست کمیته گردشگری کمیسیون فرهنگی مجلس هشتم را بر عهده داشت.


در ادامه مطلب حتما بخوانید

http://ca.rajanews.com/Files_Upload%5C32050.jpg

احمدرضا دستغیب در مجلس هشتم از نزدیک ترین یاران شریف ملک زاده بود، به گونه ای که در بسیاری از همایش‌های شورای عالی ایرانیان، دستغیب تنها نماینده و بعضا تنها سخنران این همایش ها بود. روابط نزدیک شریف ملک زاده و احمدرضا دستغیب در این حد بود که در یک شرکت غیردولتی! زیر مجموعه شورای عالی ایرانیان، دستغیب عضو هیات مدیره بوده است.

 وی همچنین از مهمترین حامیان  روح الله احمدزاده در استانداری فارس و عامل وصل شدن روح الله احمدزاده به جریان نفوذی در دولت بود.

http://ca.rajanews.com/Files_Upload%5C32049.jpg

احمدرضا دستغیب در انتخابات مجلس هفتم کاندیدای مورد تأیید حزب اعتماد ملی بود. وی در انتخابات دهم ریاست جمهوری از محسن رضایی حمایت کرد اما روزنامه های محلی شیراز در آخرین روز تبلیغات اعلامیه ای با امضای دستغیب در حمایت از موسوی منتشر کردند که این اعلامیه تاکنون تکذیب نشده است.

احمدرضا دستغیب اخیرا در چند گفتگوی مطبوعاتی به بیان مطالبی جهت فراموشی مواضع گذشته اش در انتخابات دهم ریاست جمهوری، فتنه 88 و مسائل داخلی مجلس مانند استیضاح کردان و انتخابات هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی پرداخته است.

http://ca.rajanews.com/Files_Upload%5C32051.jpg

در انتخابات ماه گذشته کمیسیون فرهنگی، دستغیب توانست با هدایت علی مطهری و علی رغم مخالفت حدادعادل نایب رئیسی این کمیسون را در اختیار بگیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد