پایگاه تحلیلی - اطلاع رسانی عماریون

ما تا قیامت بر سر پیمان خود هستیم

پایگاه تحلیلی - اطلاع رسانی عماریون

ما تا قیامت بر سر پیمان خود هستیم

حدادعادل: هیچ ارتباطی با جبهه پایداری ندارم


  • با وجود آیت الله مهدوی و آیت الله یزدی نفوذ ساکتین محال است/ از ابتدا عضو جبهه متحد بودم/ 110شبکه تلوزیونی علیه کشور و برای ناامیدن کردن مردم ما فعالیت می‌کنند و ...(در ادامه مطلب بخوانید)

عضو کمیته داوری جبهه متحد اصولگرایان، گفت: مردم در 10 سال اخیر در انتخابات مختلف، همواره به اصولگرایی اعتماد کرده اند.

به گزارش ایلنا، غلامعلی حداد عادل جمعه شب در همایش جبهه متحد اصولگرایان در حسینه ثار الله اهواز اظهار کرد: دشمن و در راس آنها آمریکا و صهیونیست قصد دارند با نا امید کردن مردم از وضع کشور، حضور آنها در انتخابات آینده را کاهش دهند.

وی افزود: از چند ماه قبل پروژه نا امید کردن مردم به شیوه های مختلف از جمله اتهام ترور سفیر عربستان در آمریکا، کوبیدن بر طبل صلح آمیز نبودن فعالیتهای انرژی هسته ای کشور و .... جنگ روانی خود را آغاز کرده اند. از طرفی این کشورها با ایجاد اخلال در بازار سکه و ارز و بزرگنمایی آن توسط رسانه های خود قصد داشتند موجی از نا امیدی را در کشور ما ایجاد کنند.

فعالیت 120 شکبه فارسی زبان علیه ایران

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در شرایط فعلی 120 شبکه فارسی زبان در حال فعالیت هستند که 110 شبکه علیه کشور و برای نا امیدن کردن مردم ما فعالیت می کنند و قصد دارند بعد از انتخابات نیز با نشان دادن صفهایی کوتاه از حضور مردم و صحنه سازی های اینچنینی بگویند که مشارکت در انتخابات کم بوده و مردم استقبال نکردند.

دولت به وضع بازار رسیدگی کند

حداد عادل تصریح کرد: امیدواریم دولت با رسیدگی جدی به وضع مردم به خصوص ساماندهی وضع بازار و خرید و فروش سکه و ارز این توطئه های دشمن را نقش بر آب کند زیرا افراد فراوانی هستند که قصد دارند با استفاده از چند سایت و رسانه به التهاب بازار دامن بزنند زیرا بی شک منافع فراوانی در این راه دارند.

وظیفه اول ما مشارکت گسترده است

عضو کمیته داوری جبهه متحد اصولگرایان عنوان کرد: به همین دلیل وظیفه اول ما و تمامی احزاب برنامه ریزی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی است و همانگونه که رهبرانقلاب نیز فرمودند باید حضور مردم دشمن شکن باشد.

اعتماد 10 ساله مردم به اصولگرایی

حداد عادل با یادآوری اینکه مردم ایران از سال 81 تاکنون همواره به اصولگرایی رای داده اند، تاکید کرد: باید ضمن جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، کاری کنیم که این اعتماد به اصولگریان توسط مردم تداوم یابد ضمن اینکه دلیلی هم وجود ندارد که مردم از اصولگرایان روی برگردانند.

وی افزود: وقتی در مجلس ششم آن افراد و جناحها موفق به کسب اکثریت شدند مادلین آلبرایت وزیر خارجه وقت آمریکا گفت که ما خیلی خوشحالیم و مردم نیز متوجه شدند و بعد از آن همواره به مشی اصولگرایی رای دادند.

تعریف اصولگرایی

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم ایران حدود 10 سال است که در تمامی انتخاباتها به اصولگریان اعتماد کرده اند در تعریف خود از اصولگرایی گفت: اصولگرایی قبل از اینکه مرام یک حزب باشد یک چتر فراگیر است که ارزشهای انقلاب را محترم می شمرد و به آن اعتماد دارد. ایمان به اسلام، انقلابی بودن، ایستادگی در برابر متجاوز، رشد علمی و جهاد عملی مجموعه شرایط اصولگرایی هستند.

حداد عادل اظهار کرد: به علت اعتمادی که مردم به ما داشته اند جبهه متحد اصولگرایی نامزدهایی را در لیست خود در تهران و سایر شهرستانها معرفی کنند که دارای شرایط پیش گفته به همراه پاکی، صداقت و پاکدامنی باشند تا مردم اعتماد خود را از ما نگیرند ضمن اینکه هر کدام از اعضای لیست جبهه متحد که دارای این شرایط نباشد مردم خود تشخیص می دهند و به آن رای نمی دهند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در این انتخابات توفیقی حاصل شد که با محوریت روحانیت و دو تشکل جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ساز و کاری ایجاد شود که اصولگرایان به یک وحدت رویه برسند زیرا این روحانیون قصد دارند ارزشهای اسلامی و انقلابی در جامعه حفظ شود.

مشاور مقام معظم رهبری عنوان کرد: جبهه متحد در هر استان با نظر روحانیون انقلابی آن منطقه، افراد شایسته و دارای شرایط اصولگرایی و اسلامی را انتخاب و در معرض انتخاب مردم قرار دهد ضمن اینکه ساکتین فتنه و افراد مرتبط با جریانهای انحرافی و فتنه و آنهایی که دچار بدنامی شده اند به هیچ وجه وارد لیست جبهه متجحد اصولگرایی نخواهند شد.

حداد عادل تاکید کرد: برای این جبهه، انتخابات در استانها اهمیت دارد و اهمیت استان خوزستان بیش از هر منطقه دیگری است زیرا این استان به علت تنوع قومیت، ثروت عظیم خدادادی همواره مورد طمع و تفرفه افکنی است به همین دلیل این استان برای ما مهم است.

وی تاکید کرد: به همه دلسوزان این نظام توصیه می کنم که این انتخابات باید باعث افزایش وحدت بین مردم و فعالان سیاسی شود و نباید به گونه ای عمل کرد که شاهد ایجاد یک اختلاف جدید در کشور باشیم و از فردای انتخابات دیگر نتوانیم در روی همدیگر نگاه کنیم.

عضو کمیته داوری جبهه متحد اصولگرایان به افراد حاضر توصیه کرد: حرفهایی که گفته می شود که ساکتین فتنه و حامیان جریان انحرافی در استان خوزستان همه کاره شده اند را جدی نگیرد زیرا با وجود آیت الله مهدوی کنی و آیت الله یزدی نفوذ چنین افرادی محال است.

عضو کمیته داوری جبهه متحد اصولگرایان گفت: من از همان ابتدا عضو جبهه متحد بودم و ارتباط تشکیلاتی با جبهه پایداری ندارم، ولی همواره دوستان اصولگرا را به اتحاد دعوت کرده ام.

غلامعلی حداد عادل در جلسه پرسش و پاسخ در حسینیه ثار الله اهواز در مورد سئوالی در مورد علت اختلاف جبهه های متحد و پایداری اظهار کرد: این دو جبهه در یکی دو مورد اختلاف سلیقه دارند و هر چه برای اتحاد دعوت کردیم جبهه پایداری نیامد. آنها هم اصولگرا هستند ولی در نهایت مصلحت دیدند که تحت عنوان جبهه پایداری وارد عرصه شوند.

وی افزود: هدف ما این است که اختلاف بین اصولگرایان کمتر شود. در تهران سعی می کنیم لیستهای انتخاباتی این دو جبهه به هم نزدیک باشد ولی در شهرستانها احتمالا اغلب لیستها شبیه هم هستند.

حداد عادل در مورد اینکه رهبر انقلاب از کدام گروه حمایت می کنند، تصریح کرد: رهبر انقلاب از هیچ گروه خاصی حمایت نمی کنند و نظر ایشان همان است که در نماز جمعه دیروز تهران اعلام کردند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در مورد احتمال ایجاد نا امنی و آشوب در بعد از انتخابات مجلس نیز گفت: هر کس با اندک شامه سیاسی می داند این همه فشار برای تهدید و تحریم در آستانه انتخابات برای سوژه ناامنی در بعد از انتخابات است.

حداد عادل در مورد هزینه های سرسام آوری که قرار است توسط گروه انحرافی در انتخابات هزینه شود، تصریح کرد: تاکنون اطلاعی در خصوص این هزینه های سرسام آور به دست ما نرسیده ولی نمی توان همه چیز را به جریان انحرافی ربط داد.

وی در خصوص اینکه برخی ساکتین فتنه همه کاره جبهه متحد اصولگرایی شده اند، گفت: در خصوص ساکتان فتنه برخی با صدای بلند اعتراض کردند ولی برخی ترجیح دادند ساکت باشند ولی فتنه را تائید نکردند به هر حال نظر جبهه متحد ایجاد اتحاد بین همه گروه های اصولگراست.

وی در خصوص شیوه حضور اصلاح طلبان در انتخابات مجلس نیز گفت: اصلاح طلبان با تابلو در انتخابات حضور پیدا نمی کنند و چراغ خاموش می آیند ولی احتمالا بعد از انتخابات برخی از نمایندگان جذب اصلاح طلبان می شوند.

یارانه دریافت نمی کنم

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص اینکه "آیا شما یارانه دریافت می کنید یا خیر؟" گفت: من از روز اول هم فرم‌های دریافت یارانه‌ها را تکمیل نکردم زیرا از درآمد دانشگاه به اندازه کافی به ما می رسد و ترجیح دادم یارانه دریافت نکنم. حتی برخیها در اوائل کار که فرم های یارانه ها را تکمیل نکردم گفتند با دولت مشکل دارد ولی اینگونه نیست و من به لطف خدا به حقوق دانشگاه قانع هستم.

حداد عادل عنوان کرد: باید وحدت بین گروه های مختلف اصولگرایان بیشتر شود و ما نگران زخم خوردن از ناحیه عدم وحدت اصولگرایان به خصوص در بعد از انتخابات هستیم.

عضو کمیته داوری جبهه متحد اصولگرایان در خصوص این سئوال که ظاهرا موضع شما بین جبهه های متحد و پایداری مشخص نیست و حتی ممکن است عضو جبهه پایداری باشید نیز تصریح کرد: من از همان ابتدا عضو جبهه متحد بودم و ارتباط تشکیلاتی با جبهه پایداری ندارم ولی همواره دوستان اصولگرا را به اتحاد دعوت کرده‌ام. البته من سخنران جلسه ای بودم که جبهه پایداری در آن اعلام موجودیت کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد